9 Ekim 2011 Pazar

3. Lig Mi?

İnanmayanlar baksın, kuzucuğum 3. lig topçusu olmuş (İsim benzerliği olabilir diye ben de düşündüm ama Parera ikinci soyadı tartışmayı bititir bence).

Sevgili Rafa, 3 lig ne allasen? Sen şampiyonsun, şampiyonlarla oynamalısın. Gel Trabzonspor'a seni Şampiyonlar Ligi'nin yıldızı yapalım. Sen rahat ol, Şenol Hoca'ya güven, bak adam ne mucizeler yaratıyor. Rafa'lı formam da olur hem, daha ne isterim?

Şaka bir yana Nadal'ın ciddi ciddi 3. lig takım kadrosunda olmasının olası nedenlerini bir sıralayalım. Ama bundan önce Nadal'ın sol ayağında doğuştan bir sertleşmeyen kemik sorunu olduğunu ve topa da sol ayakla vurduğundan futbol oynamasının imkansız olduğunu düşündüğümü belirteyim.

- Nadalgil Inter Monacor'dan hisse aldı. Nadal da destek için 1-2 maçta çıkıp topa vuracak, usule uygun olsun diye kadroya aldılar.

-Futbol federasyonunun web sitesi hacklendi (bu mantıklı).

- 25 kişilik kadroda lisanslı futbolcu sıkıntısı oluştu, idareten Rafa'nın ismini bildirdiler (gerçi köyün demircisine futbol lisansı çıkartmak ne kadar zor olabilir?).

- Sırf Nadal'lı forma satabilmek için kadroya yazdılar karşılıklı anlaşarak (para basarlar bence).

- Nadal'ın olimpiyatlara "amatör tenisçi" olarak gidebilmesi için başa bir yerde "profosyonel futbolcu" olarak gösterilmesi gerekti (yok artık!!).

- Nadal sol ayağını topa vura vura düzeltmeyi planlıyor (daha neler?!!).

Olayın detaylarını öğrenebilirsek ayırca yazarız.

Hep diyorum bu Rafa komik adam diye, yaptı yine bir cinslik...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

"Nadal sol ayağını topa vura vura düzeltmeyi planlıyor" müthiş bu ihtimal:D

Beril dedi ki...

Vay anasını çözdüm galiba olayı :)
Mallorca entrikaları bunlar hep, 250 bölümlük dizi çekilir valla :)

http://www.mallorcadiario.com/deportes/la-familia-nadal-deja-el-mallorca-82940.html?utm_campaign=twitter_poster&utm_medium=twitter&utm_source=twitter

Şöyle bir haber çıkmıştı geçenlerde ama sonra okurum diye koymuştum kenara bakınız lazım oldu :)

Şöyle diyor ki özetle, Nadal familyası Mallorca takımının yönetiminden ayrılmış, çok net anlayamadım açıkçası ama geçenlerde teknik direktör Laudrup yönetimle anlaşamayıp istifa mı etmişti kovulmuştu mu ne.. Nadal familyası da bu konuda sanırım yönetimle ters düşmüş ve ayrılmışlar ama hisseleri duruyor ve satıp satmayacakları belli değil şeklinde anladım, yanlış da olabilir..

Ancak şöyle de bir şey var Miguel Angel Amca hala yardımcı antrenörlüğe devam ediyor, onun olayını çözemedim.. İnsan ailesinin yanında olur istifayı basar hemen :)

Bunları niye anlattım şimdi ona gelelim; tahminim şu ki Nadal familyası Mallorca'yı bırakınca "madem öyle Serra Ferrer efendi (Mallorca'nın asbaşkanı) biz de mahallenin diğer takımına gideriz görürsünüz, hem de Rafa'yı da transfer ederiz bir güzel sizden daha çok ilgi çekeriz oh olsun size" dediler. :)

Beril dedi ki...

Haberin İngilizcesi de varmış meğersem :)

http://sports.yahoo.com/soccer/news?slug=ap-mallorca-nadalfamily

Beril dedi ki...

Miguel Amca'ya haksızlık etmişim valla da basmış istifayı :)

Takımla vedalaşmış o da, yeni t. direktör gelene kadar takımda kalmış adam :)

http://ib3noticies.com/20111010_165617-miquel-angel-nadal-sacomiada-de-la-plantilla.html

kirpi dedi ki...

Ben de o yüzden dedim Inter'den hisse almışlardır diye zaten de arka planını yazmamıştım :))

Beril dedi ki...

ohooo haber gizlenmez sayın kirpi! bana boşu boşuna yazdırdın bu kadar şeyi yani :)

kirpi dedi ki...

O kadar önemli olduğunu düşünmemiştim :(

Beril dedi ki...

şaka yapmıştım yahu :) zaten iyice futbol bloguna çevirdim burayı :))

Adsız dedi ki...

Nadal niye böyle bir aksiyona girdi anlamadım, haberler ilk çıktığında zaytung haberi muamelesi çekmiştim oysa ki :) bugün lisans fotosunu gördük. Aslında Nadal Türkiye'de herhangi bir kulüpte top oynar, hiçte sırıtmaz, ciddiyim :))
Ayrıca Nadal'ın sol ayağına vurmaya kalkan ayaklar kırılsın diyorum.
Umarım eğlencesine birkaç maç yapar Rafa çünkü 2012 için beklentim büyük, kendini futbol sahasında sakatlayıp hayallerime limon sıkarsa tenis kariyerini bizzat ben bitiririm onun asıl :))

kirpi dedi ki...

Bu takımda çocukken aynı beraber futbol oynadığı adamlar varmış. Sol ayağını büyük tehlikeye atıyor ama son dönemlerde tenis ve sponsorluk işlerinden başka bir şey yapmıyordu. Tükenmişlik sendromuna karşı çok iyi bir koruma olur bu.